Dátum: 18.05.2024
  • Tlačiť stránku
  • Archívny InfoLib
  •  
  •  
  • rss

Spät

Kampaň pre SKIP získala ďalšie ocenenie

30.06.2005
Kampaň "Přečtete si to dřív než Hollywood" pre Zväz knihovníkov a informačných pracovníkov ČR od tvorcov z českej pobočky agentúry Leo Burnett bola ocenená striebrom v kategórii Outdoor

Pražská reklamná agentúra Leo Burnett Advertising získala na medzinárodnom festivale reklamy v Cannes cenu Strieborný lev za svoju kampaň pre Zväz knihovníkov a informačných pracovníkov (SKIP) "Přečtete si to dřív než Hollywood".  Kampaň sa skladala z troch posterov nazvaných Starec a more, Jana Eyrová a Zločin a trest a uspela v sekcii vonkajšej reklamy (Outdoor). 

Kampaň pre Zväz knihovníkov a informačných pracovníkov v ČR, získala už vlani zlato na festivale reklamy v Portoroži, kde sa stretávajú agentúry z krajín takzvanej Novej Európy, alebo východoeurópskych a stredoeurópskych štátov. Tohto roku si navyše odniesla Grand Prix českej národnej súťaze kreatívnej reklamy Louskáček. 

Víťazné reklamy v jednotlivých kategóriách nájdete na:
http://www.canneslions.com/winners/

Ocenená reklama pre SKIP:
http://www.canneslions.com/winners/outdoor/win_3_4.htm

Link na plagáty:
http://skip.nkp.cz/akcTyden04plak.htm

 

 

 

Informácie pre

Trendy v oblastiach

Prečítajte si

Anketa

Info mailom

Napíšte Vašu e-mailovú adresu a budete dostávať pravidelné správy z InfoLib.

Spät

Naši partneri